Shop Forum More Submit  Join Login
Because it's true by PleasurelyPainful Because it's true by PleasurelyPainful
and you know it~

:pride:

EDIT: THIS STAMP IS A JOKE! I am not now have I ever been a heterophobe. In case some people can't click a little farther and see that I am IN A HETEROSEXUAL RELATIONSHIP, this is just so you know. So...yeah. Don't use this as an excuse to say I bash hetero relationships.
Add a Comment:
 
:iconblueheron93:
blueheron93 Featured By Owner Jul 31, 2011  Student Writer
You actually had to clarify that this was a joke? :facepalm: You mean it wasn't totally obvious? Dammit, people.

Anypoodles, I thought it was funny. :D
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Aug 11, 2011
xD thanks <3
Reply
:iconagentbabycakes:
AgentBabycakes Featured By Owner Nov 12, 2010  Hobbyist Writer
Ha, that's funny!

Okay, so I despise Kanye West, but I agree with something he said. He was saying that 'gay' shouldn't be an insult and that he has a lot of cool gay friends and that it should be like: "Whoa, that's so cool! It's like... gay!"

I have many bi friends and a lesbian friend. And they're as crazy-ass as my straight friends.
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Nov 13, 2010
:D Thanks <3

lol true.

That's cool C: <3
Reply
:iconagentbabycakes:
AgentBabycakes Featured By Owner Nov 14, 2010  Hobbyist Writer
You're welcome.
Reply
:iconjackharknessharter:
JackHarknessHarter Featured By Owner Oct 23, 2010
Woooo! I've done that before actually XDDDD This stamp rocks~!!
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Oct 23, 2010
xD nice. Thanks! 8D <3
Reply
:iconjackharknessharter:
JackHarknessHarter Featured By Owner Oct 24, 2010
XD Indeed. No problem! :D :heart:
Reply
:icon99percentdevil:
99percentdevil Featured By Owner Sep 21, 2010  Hobbyist Writer
people are so stupid...seriously
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Sep 21, 2010
Yeah tell me about it...
Reply
:icon99percentdevil:
99percentdevil Featured By Owner Sep 21, 2010  Hobbyist Writer
It's so difficult to explain to people that just because I support the LGBT community doesn't mean I'm a lesbian...my fiance is a guy, I'm a girl...I just think everyone should be treated the same way...
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Sep 22, 2010
Exactly! It is ridiculous. Some people should keep their opinions to themselves.
Reply
:icon99percentdevil:
99percentdevil Featured By Owner Sep 23, 2010  Hobbyist Writer
Agreed, wholeheartedly
Reply
:iconrioiu:
rioIu Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist General Artist
This.
:'D <33
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Sep 14, 2010
xD Glad you like <33
Reply
:iconmd427:
md427 Featured By Owner Aug 24, 2010  Hobbyist General Artist
LOL, I love this stamp. I always call people straight the same way they call me gay. 8D
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Aug 28, 2010
Yay! XD Nice <3
Reply
:iconcomavector:
ComaVector Featured By Owner Jul 27, 2010
This is the most clever stamp I've ever seen.
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Jul 27, 2010
Thank you! 8D I'm glad you like it! <3
Reply
:iconcomavector:
ComaVector Featured By Owner Jul 27, 2010
And of course, used by the way c:
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Aug 2, 2010
yay! 8D You seem so awesome! We needa be friends ;w; *watches you*
Reply
:iconcomavector:
ComaVector Featured By Owner Aug 3, 2010
Yay Cx
Reply
:iconloqutor:
loqutor Featured By Owner Jul 23, 2010
Bisexuality should be the universal norm. :D
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Jul 24, 2010
xD yes
Reply
:iconicibubble:
Icibubble Featured By Owner Jul 22, 2010
Isn't this hetraphobic? Whatever, I don't really care.
Reply
:iconlou136:
Lou136 Featured By Owner Aug 24, 2010  Student Traditional Artist
No, just a parody of "it's so gay"
Reply
:iconpicardluv:
picardluv Featured By Owner Jun 19, 2010
love it
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Jun 19, 2010
yay! ^^
Reply
:icongabbixjordan:
GabbiXJordan Featured By Owner Jun 18, 2010
lmao
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Jun 18, 2010
Glad you like!
Reply
:iconlittle-deamon-child:
Little-deamon-child Featured By Owner Jun 14, 2010
Lmao awesome...
cause completely straight people are right up there with unicorns
and dragons :P
Reply
:iconluffy-kun:
Luffy-Kun Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist General Artist
Your stamp was targeted as being "heterophobic" by that ~I-Take-It-Back asshole.
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Jun 9, 2010
Yeah...I don't feel like arguing with him though...not worth it.
Reply
:iconluffy-kun:
Luffy-Kun Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist General Artist
Nah, it isn't. I just didn't want you to be spammed. Preemptively banning him would probably be smart.
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Jun 9, 2010
lol yeah. Thanks <3 We need to talk more lol
Reply
:iconluffy-kun:
Luffy-Kun Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist General Artist
Hellz yeah we do! Note me anytime. It is a bit more private. :XD:
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner Jun 9, 2010
lol sure thing! <3
Reply
:iconabcameronxyz:
abcameronxyz Featured By Owner Jun 6, 2010
WOW! Look at this.
someones a hypocrite.
you complain your being discriminated against
then say that being straight is bad?
Hypocrisy thy name is you!
don't try to get off by saying this is a joke.
you said this, you meant it. You even wrote in the
artist comments "Because it's true and you know it"
Reply
:iconluffy-kun:
Luffy-Kun Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist General Artist
Of course it is a joke. She is a playful person. The comment was just supposed to be a joke as well. Of course, if you knew anything about the artist you would have realized htat.

The artist is dating a man, by the way.

So leave her alone.
Reply
:iconabcameronxyz:
abcameronxyz Featured By Owner Jun 9, 2010
It doesn't matter who's she's dating.
It doesn't make it any less hypocritical
and I don't care if it was a joke. It didn't
need to be said and it is hypocritical.
Reply
:iconluffy-kun:
Luffy-Kun Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist General Artist
How? It is a parody on the phrase "That's so gay"
Reply
:icondreki-k:
Dreki-K Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist General Artist
Sense. Of. Humour. Get one. :)
Reply
:iconabcameronxyz:
abcameronxyz Featured By Owner Jun 8, 2010
I have one, when it comes to jokes.
life, get one.
Reply
:icondreki-k:
Dreki-K Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist General Artist
But this stamps was intended as a joke, according to the author's reply to some comments XD
Reply
:iconabcameronxyz:
abcameronxyz Featured By Owner Jun 8, 2010
Well according to her words
it wasn't.
Reply
:icondreki-k:
Dreki-K Featured By Owner Jun 9, 2010  Hobbyist General Artist
I thought it was a joke about the sentence "that's so gay" but maybe I'm wrong, who knows XD
Reply
:iconpavora:
Pavora Featured By Owner May 29, 2010
ROLF!!! Its brilliant!!!!!!! XD
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner May 29, 2010
lol thanks! ^^ <3
Reply
:iconqbark:
qbark Featured By Owner May 25, 2010  Professional Digital Artist
this stamp made me smile, even though I'm a heterosexual. XD

People need to learn to accept other sexualities. All the hate is unnecessary. D;
Reply
:iconpleasurelypainful:
PleasurelyPainful Featured By Owner May 25, 2010
xD YAY! That makes me happy!

I KNOW!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 23, 2010
Image Size
2.1 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb

Stats

Views
3,953
Favourites
108 (who?)
Comments
93
Downloads
32
×